Jack Daniel's - Reisverslag uit Lynchburg, Verenigde Staten van FamilieSchers - WaarBenJij.nu Jack Daniel's - Reisverslag uit Lynchburg, Verenigde Staten van FamilieSchers - WaarBenJij.nu

Jack Daniel's

Door: Eva

18 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Lynchburg

Vanmorgen na het ontbijt naar Lynchburg gereden. Een super leuke weg er naartoe. Daar aangekomen zijn we mooi op tijd voor onze al geplande tour van de Jack Daniel's distillery. De rondleiding duurt een uur en we leren veel. Ook voor kinderen een aanrader. Na de tour kijken we nog wat rond en lopen dan naar Lynchburg historic square. Hier bekijken we winkeltjes, koopt Frank wat shirts en lunchen we in een kleine bistro. We gaan nog naar de officiele Jack Daniel's merchandise shop en rijden dan terug naar Murfreesboro. Omdat ze zo lief zijn geweest mogen Jason en Hayley een cadeautje uitkiezen bij TousRUs. Hierna gaan we nog even het winkelcentrum in en dan gaan we lekker eten bij TGI Friday's. Op de hotelkamer aangekomen wordt het speelgoed uitgepakt en blijkt de vrachtauto die Jason uitgekozen heeft niet erg stevig te zijn. Dus Jason en Frank gaan terug naar de winkel en komen weer in het hotel met een betere vrachtauto.