American Museum of Natural History - Reisverslag uit North Bergen, Verenigde Staten van FamilieSchers - WaarBenJij.nu American Museum of Natural History - Reisverslag uit North Bergen, Verenigde Staten van FamilieSchers - WaarBenJij.nu

American Museum of Natural History

Door: Eva

12 Augustus 2017 | Verenigde Staten, North Bergen

Na een beroerde nacht voor Frank en mij omdat Jaspn en Hayley zo onrustig waren ontbijten we in het hotel en. Emen dan de bus naar Port Authority. Vanuit daar nemen we de metro naar het AMNH. We bekijken het space center en gaan naar de show in het planetarium. Super mooi. Hierna lunchen we en kijken nog rond in het museum. Als vooral Hayley het wel zat is lopen we Central Park in. We luieren lekker in het park en besluiten dan de bus naar het hotel te nemen. Ik vraag de chauffeur om aan te geven als we eruit moeten. Dit heeft hij of niet begrepen, of vergeten want hij racet hard onze halte voorbij de snelweg op. Als ik hem dit aangeef zegt hij later om te draaien. We blijven dus zitten. Het duurt wel heel lang. Ineens stopt hij net als een tegemoetkomend busje. 'Mami, Super 8! Hurry' roept hij wild gebarend. Blijkbaar ben ik Mami en moeten we in het andere busje stappen en inderdaad brengt deze ons naar het Super8. We pakken de auto en rijden naar een supermarkt. We sluiten af met ee. Diner bij iHop en gaan naar het hotel voor de laatste nacht hier in het Holiday Inn Express North Bergen.