Football day Steelers - Reisverslag uit Pittsburgh, Verenigde Staten van FamilieSchers - WaarBenJij.nu Football day Steelers - Reisverslag uit Pittsburgh, Verenigde Staten van FamilieSchers - WaarBenJij.nu

Football day Steelers

09 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Pittsburgh

Tegen 6 uur zijn we alle vier weer wakker. Wat betelent dat we al om 7.15 uur op pad gaan. Eerst naar de Walmart wat snacks en drinken kopen en dan op naar Heinz Field Stadium voor de tour. We zijn veel te vroeg, maar het is heel erg mooi weer dus we maken een wandeling rond het stadion. Eenmaal binnen moeten we even wachten en raken we aan de praat met een van de gidsen. Hij vindt het heel leuk te horen dan we uit Nederland komen, want zijn stiefvader was Nederlander. We worden in zijn tourgroep ingedeeld en hij doet het erg leuk. Na bijna 2 uur lopen is de tour afgelopen. Hayley is nogal teleurgesteld dat ze niemand football heeft zien spelen. Toevallig is vandaag een van de dagen van het trainingskamp van de Steelers op Saint Vincent Vollege, zo'n uur rijden hier vandaan. Na een snelle lunch bij Wendy's besluiten we daar heen te rijden. En dat is zeker de moeite waard. Het is heerlijk weer, er zijn leuke activiteiten, we bekijken de training en genieten volop. Al met al een heerlijke, zonnige en sportieve dag.