Washington Zoo - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van FamilieSchers - WaarBenJij.nu Washington Zoo - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van FamilieSchers - WaarBenJij.nu

Washington Zoo

Door: Eva

15 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vanmorgen hebben we lekker ontbeten in het hotel en daarna zijn we naar de Washington Zoo vertrokken. Hier aangekomen regent het helaas. We besluiten maar poncho's te kopen en lopen dan het park in. Eerst gaan we natuurlijk naar de panda's. Jasons lievelingsdieren die hij nu eindelijk in het echt kan zien. Hij is zo blij. We. Rengen hier aardig wat tijd door. Dan lopen we verder het park door. In een hoosbui waar je door en door nat van wordt. We soppen allemaal in onze schoenen. Het is wel echt een heel mooi park en we bekijken alle dieren. Na een uur of 4 hebben we het hele park gehad en besluiten we naar Harrisonburg te rijden waar we vannacht slapen. We gaan lekker eten bij Outback steakhouse en hierna lekker slapen.