Relax dagje - Reisverslag uit Pittsburgh, Verenigde Staten van FamilieSchers - WaarBenJij.nu Relax dagje - Reisverslag uit Pittsburgh, Verenigde Staten van FamilieSchers - WaarBenJij.nu

Relax dagje

Door: Eva

08 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Pittsburgh

Vanmorgen tegen 6 uur waren we allemaal klaarwakker. We rekken het tot 7 uur en besluiten dan op te staan, wat resulteert in ontbijt bij iHop (international house of pancakes) om 7.30 uur. Ik neem een eiwitomelet met spinazie, tomaat, avocado en uit met fruit, Frank een steakomelet, Jason een grandslam kids breakfast (roerei, bacon, worstje, french toast met aardbei) en Hayley pancakes met aardbeien. Hierna rijden we voldaan naar een Walmart supercenter. We slagen meteen goed voor Jason. Hij heeft veel kleding en meteen outfits om in te gymen en voetballen als het schooljaar weer start. Hayley heeft minder geluk, ze vindt maar 1 leuke outfit en een t-shirtje. Na ren lunch bij Sibway rijden we naar het hotel. Jason en Hayley zijn erg moe en we besluiten ze even te laten slapen. Na een verkwikkend duthe gaan we naar het Westend-Elliot overlook park in Pittsburgh voor een 'stunning' view over de stad. Het is een leuk en llein parkje. Er is een jongen bezig om op een koord tussen twee bomen te balanceren en Jason en Hayley vinden het heel erg leuk om te bekijken. We genieten van het heerlijker weer en het uitzicht. We sluiten de dag af met een lekker diner bij Dennys.

• 09 Augustus 2017 - 22:07

Harriet:

Leuk om te volgen meid. Heel veel plezier voor jullie allemaal!